Intrebări Frecvente

Intrebari Frecvente

 

Cum se face înregistrarea unei comenzi?

Vă așteptăm comenzile la  telefon la numărul 0775121991, prin e-mail la adresa contact@florariaveria.ro sau prin completarea formularului online de aici sau aici. Mesajul va conține datele dumneavoastră personale (nume, prenume, telefon, adresă e-mail), date de livrare (nume, prenume destinatar, telefon, adresa de livrare, data și ora de livrare dorite), precum și detaliile pe care doriți să ni le comunicați cu privire la comandă.

La fiecare comandă vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

  • creațiile florale din portofoliu sunt cu titlu de prezentare, ele au fost concepute și realizate pentru o anumită ocazie sau eveniment;
  • buchetele, aranjamentele și cadourile florale se realizează din florile și materialul vegetal disponibil la data comenzii; dacă doriți compoziții florale care să conțină un anumit tip de floare sau culoare, vă rugăm să ne contactați cu 5 zile înainte de data livrării pentru a le putea comanda de la furnizorii noștri.
  • pentru decorațiuni florale destinate evenimentelor private sau de afaceri primim comenzi cu cel puțin 10 zile înaintea evenimentului.
 Care sunt modalitățile de plată?

Pentru plată puteți alege una din următoarele variante:

  • plată în numerar – achitarea contravalorii produsului  se face în avans sau la livrarea produsului; pentru acest tip de plată este necesar să ne contactați telefonic în prealabil;
  • plată prin transfer bancar – după ce ați efectuat transferul sumei vă rugăm să ne transmiteți copia după ordinul de plată la adresa de e-mail contact@florariaveria.ro;
  • plată cu cardul prin serviciul PayPal.
Cum se face livrarea comenzii?

Buchetele, aranjamentele florale și cadourile sunt livrate de noi la adresa, data și ora indicate de dumneavoastră. Asigurăm livrarea gratuită în București. Durata de livrare este de 4 ore de la confirmarea comenzii sau la ora indicată de dumneavoastră pentru comenzile înregistrate cu o zi în avans. Întrucât există situații în care durata livrării este influențată de anumite condiții (trafic intens, condiții meteo nefavorabile sau perioada aglomerată a sărbătorilor), vă rugăm să ne transmiteți comanda dumneavoastră din timp pentru a preîntâmpina orice neplăceri legate de eventuală întârziere în livrare.

Livrați duminica? Dar în timpul sărbătorilor?

Da, livrăm duminica, însă numai până la orele 13 și doar comenzi preluate în timpul săptămânii de lucru. De sărbători – Paști, Crăciun, Anul Nou, activitatea în florărie este suspendată.

Ce informații sunt necesare pentru a face o livrare la un spital sau într-o clădire de birouri?

Pentru livrări la spitale și maternități vă rugăm să specificați numele persoanei căreia îi este adresată livrarea, denumirea spitalului sau maternității, secția și numărul camerei. Buchetul sau aranjamentul va fi înmânat personalului de la recepție, împreună cu o notă privind destinatarul. Dacă persoana a fost externată, vă vom contacta pentru a ne comunica noua adresă de livrare.

Pentru livrările la firme și instituții ne sunt necesare următoarele informații: numele persoanei, numele companiei sau al instituției, adresa de livrare (cu precizarea denumirii clădirii și eventual a etajului), numărul de telefon de contact al persoanei. Dacă ora de livrare nu este precizată, vom efectua livrarea până la orele 16. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că buchetul sau aranjamentul floral poate fi înmânat personalului de la recepție, împreună cu o notă privind destinatarul, dacă politica de securitate permite accesul curierilor doar în spațiile destinate publicului. La scurt timp după aceea, vom contacta telefonic destinatarul pentru a ne asigura că a primit buchetul sau aranjamentul. Dacă destinatarul nu este prezent în clădire, vă vom informa pentru a ne comunica noua adresă de livrare.

Care este programul de lucru al florăriei?

Primim comenzi de luni până vineri, între orele 9 – 21. Serviciul de livrare este disponibil de luni până sâmbătă, între orele 9-18.

Sunt anunțat despre efectuarea livrării?

Veți fi notificat prin sms imediat după înmânarea buchetului, aranjamentului sau cadoului floral.

Primesc o fotografie a buchetului sau aranjamentului comandat?

Da, la finalizarea livrării trimitem fotografia produsului la adresa de e-mail indicată în mesajul de comandă.

Cum ingrijesc un buchet de flori?

Iata cateva sfaturi:

  • Puneti apa la temperatura camerei intr-o vaza curata;
  • Varsati continutul plicului cu substante nutritive si conservante in vas si amestecati pana la dizolvarea acestora;
  • Taiati sub apa tijele florilor si frunzelor/ramurilor in unghi de 45 de grade pentru a asigura o buna absorbtie a apei;
  • Puneti buchetul in vas, avand grija sa inlaturati toate frunzele aflate sub nivelul apei, deoarece acestea favorizeaza dezvotarea bacteriilor si, implicit, scurtarea duratei de viata a florilor;
  • Evitati sa asezati buchetul la fereastra, langa surse de caldura sau un apropierea fructelor;
  • Verificati zilnic nivelul apei si adaugati apa proaspata daca e necesar;
  • Dupa 2-3 zile, curatati tijele sub jet de apa, scurtati-le, spalati vasul, adaugati apa proaspata si apoi asezati buchetul in vaza;
  • Indepartati florile si frunzele ofilite;
  • Atentie! Buchetele de flori nu sunt comestibile;

 

Cum ingrijesc un aranjament floral?

Iata cateva sfaturi:

  • Adaugati zilnic o mica cantitate de apa, turnand-o usor pe buretele floral, pentru a preveni uscarea acestuia si ofilirea florilor si frunzelor;
  • Evitati sa asezati aranjamentul floral la fereastra, langa surse de caldura sau un apropierea fructelor;
  • Indepartati florile si frunzele ofilite;
  • Atentie! Aranjamentele florale nu sunt comestibile;

 

 

Doriți să aflați mai multe detalii despre serviciile oferite de Florăria Veria? Sunați  la 0775221191, trimiteți mesaj online sau la adresa de e-mail contact@florariaveria.ro și vă vom oferim cu plăcere informațiile solicitate.